|
Українська літератра, 10 класУсна народна творчість
Літературний процес 70-90-х років ХІХ століття І.Я ФРАНКО. Лірична драма "Зів'яле листя" - шедевр інтимної лірики
Комаха Світлана Григорівна, вчитель української мови і літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов
Повість "Перехресні стежки". Особливості жанру. Змалювання життя і побуту провінційної інтелігенції. Трагічна доля Регіни, її нерозділеного кохання
Безлюдова Наталія Василівна, вчитель української мови і літератури Броварської ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 ![]() Поетична збірка І. Франка "Зів'яле листя". Місце любовної лірики у творчості митця. Життєві імпульси появи творів
Хіврич Світлана Миколаївна, вчитель української мови і літератури Великополовецького НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Сквирського району
Михайло Петрович Старицький. Життя на вівтар мистецтва
Мельникова Тамара Іванівна, вчитель української мови і літератури Узинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Білоцерківського району
Історична повість І.Нечуя-Левицького "Князь Єремія Вишневецький"
Бичевська Лідія Василівна, вчитель української мови і літератури Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Дослідження сюжету й композиції роману Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Бакал Лариса Миколаївна, вчитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №20 м. Білої Церкви
Розвиток драматургії і театру
Антивоєнне спрямування повісті М.Старицького "Оборона Буші", її образи та символи
Долобан Олена Олексіївна, вчитель зарубіжної літератури, української мови і літератури Ревнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Бориспільського району ![]() Розвиток драматургії і театру. Створеня українського професійного театру. Театр корифеїв
Кривуля Оксана Василівна, вчитель української мови і літератури Сошниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Бориспільського району ![]() Знайомство із театром корифеїв Тищенко Ірина Володимирівна, вчитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 м. Ірпеня Літературний процес кінця ХІХ – початку ХХ століття
Поетична збірка "Зів'яле листя": "Безмежне поле", "Ой ти, дівчино, з горіха зерня", "Чого являєшся мені". Мсіце любовної теми у творчості І.Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна тема почуттів ліричного героя, утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання
Василенко Олена Василівна, вчитель української мови і літератури Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13
Поетична збірка "Зів'яле листя": "Безмежне поле", "Ой ти, дівчино, з горіха зерня", "Чого являєшся мені". Мсіце любовної теми у творчості І.Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна тема почуттів ліричного героя, утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання
Богуш Надія Михайлівна, вчитель української мови і літератури Бориспільського НВК "Гімназія "Перспектива"
Леся Українка. Огляд життя і творчості
Бондаренко Тамара Василівна, вчитель української мови і літератури Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Києво-Святошинського району
Іван Франко Збірка поезій "Зів'яле листя" (лірична драма). Мотиви туги і страждань, породжені складними суспільними та особистими обставинами
Процик Людмила Григорівна, вчитель української мови і літератури Іванківського районного ліцею
Леся Українка. Огляд життя і творчості
Бондаренко Тамара Василівна, вчитель української мови і літератури Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Києво-Святошинського району
Соціально-психологічна драма І.Я.Франка"Украдене щастя": проблематика твору (проблема морального вибору, щастя і кохання, вірності і зради, гріха і честі, місця та ролі жінки в суспільстві, соціальної нерівності), характеристика персонажів
Баранова Вікторія Анатоліївна, вчитель української мови і літератури СЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов'янських мов м. Білої Церкви
Чи потрібен сучасній Україні Рафалович (за повістю І.Я.Франка "Перехресні стежки") Безлюдова Наталія Василівна, вчитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 м. Броварів
Загадка дійових осіб у новелі М.Коцюбинського "Intermezzo"
Тишко Людмила Леонідівна, вчитель української мови і літератури Красятинського НВО Поліського району
Психологічно перконливе розкриття внутрішнього стану людини в новелі Михайла Коцюбинського "Intermezzo". Поетика імпресіонізму
Грабар Наталія Олегівна, вчитель української мови і літератури Бориспільської вечірньої школи
Основні мотиви лірики творчості Лесі Українки 90-х років ХІХ початку ХХ століття ("Стояла я і слухала весну", "Як я люблю оці години праці", "І все-таки до тебе думка лине", "Contra spem spero!")
Баранова Вікторія Анатоліївна, вчитель української мови і літератури СЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов'янських мов м. Білої Церкви
На шлях я вийшла ранньою весною і тихий спів несміло завела... (Лірика Лесі Українки)
Ворох Катерина Максимівна, вчитель української мови і літератури Броварського НВК
Чмель Оксана Іванівна, вчитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Білої Церкви Літературний процес ХХ століття (1900 – 1930) Розробки занять:
1. Загальний огляд української літератури початку ХХ століття 2. Михайло Коцюбинський. "Гармонійний талант художника і громадянина" (С.Єфремов). Життя і творчість, гуманізм світогляду Лужанська Галина Володимирівна, вчитель української мови і літератури ДНЗ "Білоцерківське професійно-технічне училище"
Позакласне читання
Розробки занять:
1. Тема становлення нової дівчини в повісті Оксани Сайко "Кав'ярня на розі" 2. Хочеш бути щасливим - будь ним. Реалістична повість Оксани Сайко "Кав'ярня на розі" Мельниченко Світлана Михайлівна, вчитель української мови і літератури Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Васильківської міської ради
|
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
![]() ![]() ![]() |
Copyright КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" © 2019 |
![]() |